Szkolenie podnoszące kompetencje studentów i studentek 2 i 3 roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I stopnia oraz studiów stacjonarnych i niestacjonarnych II stopnia Wydziału Socjologii i Pedagogiki w ramach zadania 11 projektu nr POWR.03.05.00-00-ZR14/18
pn. „Zintegrowany Program Rozwoju SGGW na rzecz Rozwoju Regionalnego” współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (PO WER) Europejskiego Funduszu Społecznego; Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych; Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju.
Budowanie modeli predykcyjnych z użyciem klasycznych technik statystycznych
Opis szkolenia:
W ramach szkolenia studenci zdobędą kompetencje zawodowe, informatyczne i analityczne w zakresie różnych technik analitycznych, które można wykorzystać do tworzenia modeli predykcyjnych. Pozyskają wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu wykorzystywania wielowymiarowych technik analitycznych takich jak: regresja liniowa, regresja logistyczna oraz analiza dyskryminacyjna. Szkolenie stanowić będzie istotne poszerzenie dotychczasowej wiedzy w zakresie wielowymiarowej analizy danych ilościowych przy użyciu znanego już studentom oprogramowania SPSS.
Szkolenie wykształci przede wszystkim umiejętności praktyczne. Studenci poznają w ten sposób oczekiwania przyszłych pracodawców, co zwiększy ich szanse na rynku pracy.
Szkolenie zostanie przeprowadzone przez zewnętrzną instytucję posiadającą stosowne uprawnienia i dysponujacą wysokiej jakości ekspertami.
Grupa docelowa:
- studenci i studentki 2 i 3 roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I stopnia
- studenci i studentki studiów stacjonarnych i niestacjonarnych II stopnia
Czas trwania i miejsce szkolenia:
Zajęcia w wymiarze 24 godzin lekcyjnych będą odbywać się w formie zdalnej.
Harmonogram zajęć zostanie podany bezpośrednio po zakończeniu procesu rekrutacji i podpisaniu umów uczestnictwa.
Koordynatorem wydziałowym szkolenia jest
dr Agnieszka Rowicka
Instytut Nauk Socjologicznych i Pedagogiki
email: agnieszka_rowicka@sggw.edu.pl
Składanie dokumentów na szkolenie odbywa się w dniach 20-27 listopada 2021 r. do godz. 12:00
Pytania w sprawie szczegółów można kierować mailowo do koordynatora.
Aby wziąć udział w szkoleniu należy dopełnić niezbędnych formalności tj.:
• zapoznać się z „regulaminem naboru na szkolenia”;
• pobrać i wypełnić „Formularz danych osobowych” (załącznik 1);
• pobrać i wypełnić „Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień regulaminu naboru” (załącznik 2);
• pobrać i wypełnić „Oświadczenie uczestnika projektu POWER” (załącznik 3);
• zapoznać się z zapisami „umowy udziału w projekcie”.
Formularze ww. dokumentów dostępne są na stronie internetowej projektu pod adresem:
http://projektregionalny.sggw.pl/modul-2/wydzial-socjologii-i-pedagogiki/
Dokumenty rekrutacyjne proszę przesłać na adresy e-mail Koordynatora wydziałowego (agnieszka_rowicka@sggw.edu.pl).
Podstawowym kryterium rekrutacyjnym jest kolejność zgłoszeń. W przypadku większej liczby chętnych niż liczba oferowanych miejsc pod uwagę będą brane kryteria dodatkowe, jak: średnia ocen uzyskanych w ostatnim roku akademickim 0-6 pkt, liczba aktywności prorozwojowych w ostatnim roku kalendarzowym (szkolenia, kursy, konferencje, konkursy naukowe, koła zainteresowań itp.) – po 0,5 pkt za każde, nie więcej niż 5 pkt, orzeczona niepełnosprawność: tak 2 pkt / nie 0 pkt.
Na podstawie złożonych dokumentów (wraz z załącznikami, które są potrzebne dla dokumentowania dodatkowych aktywności lub niepełnosprawności) zostanie przygotowana lista rankingowa osób zakwalifikowanych na szkolenia.
Po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu się na szkolenie proszę o dostarczenie oryginalnych dokumentów rekrutacyjnych do koordynatora wydziałowego w celu podpisania umowy szkoleniowej – dr Agnieszka Rowicka, Instytut Nauk Socjologicznych i Pedagogiki, budynek 4 pokój nr 7.
Uwaga:
Liczba uczestników zajęć jest ograniczona. W rekrutacji kandydatów na szkolenie pierwszeństwo będą miały osoby, które nie uczestniczyły w dotychczas zrealizowanych działaniach w ramach projektu POWER 3.